Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Gyakran ismételt kérdések

  1. Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Rendszerint a megrendelést követő 2-4 munkanapon belül kézbesítjük a rendelt termékeket. A szállítási idő azonban nem garantált, bizonyos esetekben ennél tovább is tarthat. Minden esetben jelezzük a csomag feladását (szállítási fajtától függetlenül)

  1. Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?

Jelenleg csak magyarországi címekre tudjuk vállalni a rendeléseket.

  1. Fizethetek bankkártyával?

Igen! A CsakSportosan webshop részére az OTP Bank fogja biztosítani a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által. Általános tájékoztató az OTP-s bankkártyás fizetésről (PDF).

  1. Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?

A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a munkahelyeden tudod fogadni a futárt, nyugodtan add meg azt a címet! Illetve lehetőséged van Foxpost automatába is rendelni, ahol a megérkezést követ 5 napon belül bármikor átveheted a csomagodat.

  1. A termék ára megváltozott a rendelés és a kiszállítás közt. Melyik árat kell kifizetnem?

Minden terméket a megrendelés pillanatában érvényes áron számlázunk ki.

  1. Véletlenül rossz modellt / méretet rendeltem. Mit csináljak?

A lehető leghamarabb jelezd nekünk! A könnyebb azonosítás érdekében a megrendelést visszaigazoló e-mailre küldj választ. Ha esetleg törölted már ezt a levelet, akkor a kapcsolatok menüpont alatt írhatsz nekünk üzenetet. Ez esetben a lehető legtöbb adatot add meg nekünk (név, cím, rendelés- és cikkszám)!

  1. További kérdéseim lennének, hol kaphatok választ?

A weboldal alján találod a kapcsolatok menüpontot, itt küldhetsz nekünk üzenetet, illetve itt találod egyéb elérhetőségeinket.

 

Tartalomhoz tartozó címkék: GYIK