Gyakran ismételt kérdések
- Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Rendszerint a megrendelést követő 2-4 munkanapon belül kézbesítjük a rendelt termékeket. A szállítási idő azonban nem garantált, bizonyos esetekben ennél tovább is tarthat. Minden esetben jelezzük a csomag feladását (szállítási fajtától függetlenül)
- Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?
Jelenleg csak magyarországi címekre tudjuk vállalni a rendeléseket.
- Fizethetek bankkártyával?
Igen! A CsakSportosan webshop részére az OTP Bank fogja biztosítani a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által. Általános tájékoztató az OTP-s bankkártyás fizetésről (PDF).
- Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?
A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a munkahelyeden tudod fogadni a futárt, nyugodtan add meg azt a címet! Illetve lehetőséged van Foxpost automatába is rendelni, ahol a megérkezést követ 5 napon belül bármikor átveheted a csomagodat.
- A termék ára megváltozott a rendelés és a kiszállítás közt. Melyik árat kell kifizetnem?
Minden terméket a megrendelés pillanatában érvényes áron számlázunk ki.
- Véletlenül rossz modellt / méretet rendeltem. Mit csináljak?
A lehető leghamarabb jelezd nekünk! A könnyebb azonosítás érdekében a megrendelést visszaigazoló e-mailre küldj választ. Ha esetleg törölted már ezt a levelet, akkor a kapcsolatok menüpont alatt írhatsz nekünk üzenetet. Ez esetben a lehető legtöbb adatot add meg nekünk (név, cím, rendelés- és cikkszám)!
- További kérdéseim lennének, hol kaphatok választ?
A weboldal alján találod a kapcsolatok menüpontot, itt küldhetsz nekünk üzenetet, illetve itt találod egyéb elérhetőségeinket.